Evropské spotřebitelské centrum

 - 

Spory s prodejci z EU pomáhá řešit síť ESC už 10 let

Více než 650 000 kontaktů se spotřebiteli zaznamenala síť Evropských spotřebitelských center během deseti let své existence. Jejích 30 poboček bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s podnikateli z jiných zemí EU, Norska a Islandu. Počet řešených stížností a žádostí o informace rok od roku roste, nejčastěji se týkají letecké dopravy a nákupů přes internet. Smírného mimosoudního řešení je dosaženo u více než dvou…

Aplikace ECC-Net: Travel - titulní strana

Fráze pro reklamace v 25 jazycích přímo v mobilu

Kdo si chce na dovolené v Evropě umět poradit v každé situaci, měl by si do svého mobilního zařízení bezplatně stáhnout aplikaci „ECC-Net: Travel“. Obsahuje nejen podrobné informace o právech spotřebitelů v osmi různých oblastech a v častých situacích, jako je zpoždění letadla či trajektu nebo problémy s ubytováním, ale nabízí i konkrétní fráze, jak se o svá práva přihlásit v mateřštině obchodníka, a to v 25…

Při zpoždění zavazadla požadujte náhradu škody

Letíte na dovolenou a vaše zavazadlo nedorazilo? Pak máte právo na náhradu škody až do výše 35 000 Kč. Musíte ale letecké společnosti škodu prokázat, a to nejlépe účtenkami od věcí, které si v cíli cesty potřebujete zakoupit. Nejen to se lidé dovídali ve čtvrtek 26. června na Letišti Václava Havla Praha při Dni práv cestujících v letecké dopravě.

Právníci ESC představili práva cestujících přímo na letišti

Jak se má letecká společnost postarat o cestující, když je zrušený nebo zpožděný let, a jak vysokou náhradu škody lze požadovat, se dnes dovídali lidé na Letišti Václava Havla Praha. Zájem byl také o bezplatnou pomoc při řešení sporů s dopravci z jiných zemí EU, Norska či Islandu, kterou nabízejí právníci pořádající sítě Evropských spotřebitelských center (ESC). Rozsáhlá informační kampaň se v…