Evropské spotřebitelské centrum

 - 

Důrazné varování: Prověřujte si kontakty na online prodejce

Mnoho spotřebitelů stále přichází o své peníze proto, že nakupují v e-shopech, které neuvádějí žádné kontaktní údaje ani podmínky nákupu. Přitom jde o základní znak podvodu nebo neférových obchodníků, kteří zaplacené zboží buď nepošlou vůbec, nebo v nízké kvalitě. Při Dni bezpečnějšího internetu, který letos připadá na 7. února, Evropské spotřebitelské centrum varuje: kdo nenabízí existující kontaktní adresu, není…

DTest a ESC: Pozor na podvodné nabídky ubytování

Chcete si objednat ubytování po internetu? Buďte opatrní. Podvodné nabídky ubytování mohou být poměrně sofistikované a těžko odhalitelné. Podvodníci zneužívají i velké seriózní servery zprostředkující ubytování. Jak předejít nepříjemnému překvapení a finančním ztrátám? Představte si tuto běžnou situaci: vybíráte si z internetových nabídek ubytování, klikáte z jednoho webu na druhý, až se dostanete k inzerátu na…

ESC: Sedm rad pro klidnější dovolenou

Kdo se chystá na dovolenou nebo si ji chce teprve zajistit na poslední chvíli, měl by mít na paměti sedm rad Evropského spotřebitelského centra, na co rozhodně myslet a jak se nenechat napálit především při cestách po Evropě.

Jak po hořkém návratu z dovolené podat stížnost na ubytovatele

Švábi pod postelí, plíseň v koupelně, špína v kuchyňce, a k tomu pod okny zápach popelnic ze zadního traktu budovy, ač byl slíben výhled na moře. Kdo se s tímto setkal na dovolené, jistě hudroval. Ale to nestačí. Je nutné se ozvat a požadovat nápravu nebo alespoň slevu z ceny pobytu. Po návratu z dovolené se někteří spotřebitelé ptají, jak to učinit a jak dlouho od skončení dovolené mohou stížnost podat. Obecně…