Evropské spotřebitelské centrum

Kontakty

Chcete informaci či radu?

Pokud potřebujete informaci či radu, týkající se Vašich práv při přeshraničním nákupu v jiné zemi EU, Norsku nebo na Islandu, napište nám na esc@coi.cz nebo zavolejte na 296 366 155 (UPOZORNĚNÍ: telefonická linka pro spotřebitele je dočasně z technických důvodů mimo provoz – kontaktujte proto ESC e-mailem, děkujeme za pochopení).

Jste-li český spotřebitel a Vaše otázka se týká nákupu u českého obchodníka, můžete se obrátit např. na spotřebitelskou organizaci Test, o.p.s. ESC není oprávněno zabývat se problematikou nakupování českých spotřebitelů v ČR.

 

Potřebujete přímou pomoc ve sporu?

Chcete-li, aby Vám síť Evropských spotřebitelských center přímo asistovala v již existujícím sporu s obchodníkem z jiné země EU, Norska nebo Islandu, kontaktujte nás takto elektronickým formulářem stížnosti. Přeshraniční spory řešíme smírnou mimosoudní cestou. Úspěšnost sítě Evropských spotřebitelských center (ECC-Net) je přitom téměř 50%. Případně doporučujeme jiné možnosti řešení sporů v rámci EU.

UPOZORNĚNÍ: ESC není oprávněno zabývat se spory českých spotřebitelů s českými obchodníky.

 

Sídlo Evropského spotřebitelského centra

ESC působí v sídle České obchodní inspekce, tedy své hostující organizace, a to na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

 

Ochrana osobních údajů

Dovolujeme si Vás upozornit, že Vaše osobní údaje jsou chráněny v souladu s Prohlášením o ochraně osobních údajů v informačním systému sítě Evropských spotřebitelských center (ECC-Net).