Chcete informaci či radu?
Pokud potřebujete informaci či radu, týkající se Vašich práv při přeshraničním nákupu v jiné zemi EU, Norsku nebo na Islandu, napište nám na ECCNET-CZ@ec.europa.eu. DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Vše, co se týká Vašeho dotazu, pošlete pouze v jednom e-mailu! Neposílejte tedy několik e-mailů za sebou s různými soubory či zprávami k témuž případu – popis případu i všechny případné související soubory, prosíme, přiložte do jednoho e-mailu!!! Děkujeme za pochopení.
Upřednostňujeme kontakt e-mailem vzhledem k tomu, že je vhodné vidět případné podklady písemně podklady k dotazu či případu, nicméně je v pondělí a ve středu od 9 do 16 hodin k dispozici též telefonická linka 296 366 155.
Jste-li Čech a jste ve sporu s českým podnikatelem, můžete se obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporů ADR, působícího pří České obchodní inspekci.
Jste-li Čech a Vaše otázka ohledně spotřebitelských práv se týká nákupu u českého podnikatele, můžete se obrátit na některou ze spotřebitelských organizací. ESC není oprávněno zabývat se problematikou nakupování českých spotřebitelů v ČR.
Potřebujete přímou pomoc ve sporu?
Chcete-li, aby Vám síť Evropských spotřebitelských center přímo asistovala v již existujícím sporu s obchodníkem z jiné země EU, Norska nebo Islandu, kontaktujte nás takto. Přeshraniční spory řešíme smírnou mimosoudní cestou. Úspěšnost sítě Evropských spotřebitelských center (ECC-Net) je přitom téměř 50%. Případně doporučujeme jiné možnosti řešení sporů v rámci EU.
UPOZORNĚNÍ: ESC není oprávněno zabývat se spory českých spotřebitelů s českými obchodníky.
Sídlo Evropského spotřebitelského centra
ESC působí v sídle České obchodní inspekce, tedy své hostující organizace, a to na adrese Štěpánská 44, 110 00 Praha 1. E-mail je ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
Ochrana osobních údajů
Dovolujeme si Vás upozornit, že Vaše osobní údaje jsou chráněny v souladu s Prohlášením o ochraně osobních údajů v informačním systému sítě Evropských spotřebitelských center (ECC-Net).