Evropské spotřebitelské centrum

 - 

Právníci ESC představili práva cestujících přímo na letišti

Jak se má letecká společnost postarat o cestující, když je zrušený nebo zpožděný let, a jak vysokou náhradu škody lze požadovat, se dnes dovídali lidé na Letišti Václava Havla Praha. Zájem byl také o bezplatnou pomoc při řešení sporů s dopravci z jiných zemí EU, Norska či Islandu, kterou nabízejí právníci pořádající sítě Evropských spotřebitelských center (ESC). Rozsáhlá informační kampaň se v…

I při stávce se aerolinky musejí o klienty postarat

Stávka odborů v Německu a generální stávka ve Španělsku se dotkla tisíců cestujících. Evropské spotřebitelské centrum upozorňuje, že lidé mají i v této situaci při zrušení či významném zpoždění letu právo na bezplatnou péči ze strany dopravce např. v podobě občerstvení a případně i ubytování.

Bezplatné služby ESC využívá stále víc lidí

Na téměř trojnásobek vzrostl za poslední tři roky počet lidí, kteří využili služeb Evropského spotřebitelského centra ČR. U jeho právníků našli bezplatnou pomoc při řešení sporů s obchodníky z jiných zemí EU nebo radu, jak uplatnit svá práva na evropském trhu, kde lze někdy najít příhodnější cenu i kvalitu zboží a služeb. Nárůst počtu kontaktů způsobily především žádosti o informace od spotřebitelů, kteří se stali…