Evropské spotřebitelské centrum

 - 

Aplikace ECC-Net: Travel - titulní strana

Fráze pro reklamace v 25 jazycích přímo v mobilu

Kdo si chce na dovolené v Evropě umět poradit v každé situaci, měl by si do svého mobilního zařízení bezplatně stáhnout aplikaci „ECC-Net: Travel“. Obsahuje nejen podrobné informace o právech spotřebitelů v osmi různých oblastech a v častých situacích, jako je zpoždění letadla či trajektu nebo problémy s ubytováním, ale nabízí i konkrétní fráze, jak se o svá práva přihlásit v mateřštině obchodníka, a to v 25…

Při zpoždění zavazadla požadujte náhradu škody

Letíte na dovolenou a vaše zavazadlo nedorazilo? Pak máte právo na náhradu škody až do výše 35 000 Kč. Musíte ale letecké společnosti škodu prokázat, a to nejlépe účtenkami od věcí, které si v cíli cesty potřebujete zakoupit. Nejen to se lidé dovídali ve čtvrtek 26. června na Letišti Václava Havla Praha při Dni práv cestujících v letecké dopravě.

Právníci ESC představili práva cestujících přímo na letišti

Jak se má letecká společnost postarat o cestující, když je zrušený nebo zpožděný let, a jak vysokou náhradu škody lze požadovat, se dnes dovídali lidé na Letišti Václava Havla Praha. Zájem byl také o bezplatnou pomoc při řešení sporů s dopravci z jiných zemí EU, Norska či Islandu, kterou nabízejí právníci pořádající sítě Evropských spotřebitelských center (ESC). Rozsáhlá informační kampaň se v…

I při stávce se aerolinky musejí o klienty postarat

Stávka odborů v Německu a generální stávka ve Španělsku se dotkla tisíců cestujících. Evropské spotřebitelské centrum upozorňuje, že lidé mají i v této situaci při zrušení či významném zpoždění letu právo na bezplatnou péči ze strany dopravce např. v podobě občerstvení a případně i ubytování.